Gruntowny remont GLASTRON SSV-167 bowrider cz.4

wtorek, 05 czerwca 2012 13:19 Marcin Kopczyk
Drukuj

Remontu ciąg dalszy


Po ostatnim etapie pomalowaliśmy skorupę bosmanem54 z pistoletu na biało. Po zmatowieniu i odznaczeniu linii wody poszedł kolor 2 warstwy od Olivy (1 puszka) i antyporost 3 warstwy (2 puszki) - czy dobry to się okaże :)

 

 

 

Po tym jak wszystko dobrze wyschło obróciliśmy łódź i postawiliśmy na przyczepie. Przyszedł czas na dokończenie podłogi. Dla pewności, kratownica została pomalowana resztką bosmana 54, dzięki czemu teraz na pewno nie przyjmie wody. W rogach zostały zrobione odpływy, gdyby w jakiś magiczny sposób dostała się tam woda to spokojnie spłynie do zęzy, gdzie pompa już się nią odpowiednio zajmie.

Podłogę z oblaminowanej sklejki i pomalowanej od spodu oddychającym lakierem przykleiliśmy na  klej SOUDAL Carbon ("płynna guma") i docisneliśmy wkrętami. Krawędzie i łączenia zostały również uszczelnione soudalem. Dodatkowo, wszystkie łączenia podłogi podłogi oraz krawędzie styku z burtami zostały oczyszczone z resztek kleju i oblaminowana taśmą rowingową i żywicą epoksydową.

 

 

 

 

Zaczynamy wykańczać drobiazgi i tak oto wloty powietrza zostały obklejone folią 3M do oklejania samochodów w kolorze srebrnego carbonu.

 

Poprawiony: wtorek, 05 czerwca 2012 21:06  
Joomla SEO powered by JoomSEF