Witam,
w tej czesci mozna zobaczyc zabudowe wnetrza: komory wypornosciowe, zamontowanie
skrzynki mieczowej i desek do siedzenia w srodkowej czesci lodki jak i podporek w tylnej
czesci.
Gorna czesc przedniej komory wypornosciowej (9mm sklejka brzozawa) laczona z 2 deskami (ozdobnymi) z duglazji:
Widok na przdnia komore wypornosciowa, ktorej wnetrze zostanie pozniej wypelnione steropianem oraz
na listwy odbojowe:
Debowy naroznik z prawej strony:
.. z lewej strony:
Wewnatrz komory przejechalem epoksydem po sciankach:
I znowu kawalek debiny (przymocowane na klej i 2 wkrety):
W srodku caly warsztat:
Listwy odbojowe z sosny (bezsecznej), polaczonej z 2 kawalkow, przymocowanej na klej i wkrety tak, zeby
wkretow niebylo pozniej widac, jedynie slady po nich.
Tylna komora wypornosciowa:
Na przednia komore starczylo steropianu nie pijacego wody:
Mocowanie oczka (w dolnej czesci) do pozniejszego przywiazania zagla oraz wzmocnienie w miejscu, w ktorym bedzie przechodzil maszt:
Pawez zostala wzmocniona w gornej czesci pod ewentualne zamocowanie silnika. Uzylem do tego celu resztki parkietu debowego (3mm debu + 12mm
swierku). Grubosc pawezy w tym miejscu: 2 x 6mm sklejki + 15m deski parkietowej = 27mm. W dolnej czesci pawezy przymocowalem kawalek debinu
do pozniejszego przykrecenia okuc steru.
Wypelnienie komory steropianem:
Zamkniecie komor na wkrety i klej tak zeby nie bylo wkretow widac:
Przymocowanie skrzynki sterowej na klej i szpachle epoksydowa:
Pierwsza kontrola, czy deski na laweczki (z duglazji) beda pasowac:
Podporki z kilku warst roznego rodzaju drewna:
Laweczki w srodku przyklejone. Material: swierk 28mm gruby, klejony wzdluz z kilku kawalkow, kupiony.
Podporki pod tylne siedzenia przymocowane (klej i wkrety):
Gdyby szpachla byla w kolorze drewna, pokusilbym sie moze na pomalowanie wnetrza lakierem bezbarwnym:
Salmo 11-S dinghy ze sklejki 6mm - czesc 2« poprzednia | następna »Salmo 11-S dinghy ze sklejki 6mm - czesc 4 |
---|