Witam czytaczy.
Dalszy ciąg prac przy "Sissi" był mało efektowny.
Kolejno zostało zrobione:
Przylaminowanie skegu.
Wyszlifowanie całego kadłuba i przelaminowanie krawędzi steru strumieniowego.
Szpachlowanie całości
Szlifowanie całości
Jeszcze poprawki szpachlowania
Jeszcze poprawki szlifowania
Pomalowanie 3x farbą epoksydową Bosman77 Olivy.
Obrócenie łódki
Szlifowanie komór wewnętrznych.
I kolejno przelaminowanie ścian sterówki, dachu sterówki, dachu dziobówki, grodzi kokpitowej dużej i małej, sklejanie pawęży,
I oczywiście dopasowanie głównej grodzi - aby od jutra można było zacząć "przyszywać burty.
Jak widzicie pracy dużo a widocznych efektów mało. Ale tak to już jest (najwięcej pracy jest tam gdzie nie widać
Kilka fotek:
Łódka została obrócona
Korzystając z płaszczyzny kratownicy- rusztu, przelaminowałem wszystkie duże kawałki, ściany, dachy, grodzie itp.
Zdjęcie trochę niewyraźne, robione komórką w słabym świetle.
Sklejona pawęż - skręcona wkrętami montażowymi. Po wyschnięciu wkręty zostały wykręcone
Doklejone "wzmocnienie przeciw-lodowe" na dziobie
Pas burty stoi już przygotowany.
Zaczynam wstawiać grodzie, montować pawęż i przygotowuję aby jutro przyszyć burty.
I tyle na dziś.
Niby niewiele a jednak dużo posunięte do przodu mimo 2 tygodniowej przerwy z powodu złej (mróz) pogody
Pozdrówki
Adam
Bonito 760 "Sissi" burty przyszyte« poprzednia | następna »Bonito 760 "Sissi" -dno - sklejanie i laminowanie |
---|
Komentarze
Rozumiem także czemu taki zaganiany jesteś Adamie.
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.