Zmiana koncepcji zabudowy silnika urodziła się zimą.
Zamiast silnika przyczepnego, zabudowanego w studzience, będzie marynizowany silnik KUBOTA 15 KM z przekładnią s-drive. Jest to niewielki, lekki silnik o małym spalaniu.
Dostęp do silnika będzie z trzech stron.
W studzience zostały prawie usunięte sciany boczne.
Śruba napędowa będzie chroniona przez statecznik
Jacht zmienia kolor. Malowanie jeszcze farbą podkładową. Potem bedę szpachlował pod ostateczne malowanie.
POTEM cz. 5« poprzednia | następna »POTEM cz. 7 |
---|
Komentarze
Niedawno widziałem na allegro silnik, chyba pod Twój rozmiar. Jednak był to czterosuwowy silnik do napędu agregatów i tym podobnych urzadzeń, - znaczy z wałem prostym a więc teoretycznie bez rewersu. Ale cena
- chyba 1450 pln wydawa mi się atrakcyjną.
Jak znajdę adres do tej stronki, podsunę w następnej odsłonie.
Pozdrawiam,
stary praktyk.
Jest ich tam cała gama. A ceny .......za 1450 zł. to chyba 15kM.
Pozdrawiam,
stary........!
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.