SzkutnikAmator.pl

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

POTEM cz. 6

Email Drukuj PDF

Zmiana koncepcji zabudowy silnika urodziła się zimą.
Zamiast silnika przyczepnego, zabudowanego w studzience, będzie marynizowany silnik KUBOTA 15 KM z przekładnią s-drive. Jest to niewielki, lekki silnik o małym spalaniu.



Dostęp do silnika będzie z trzech stron.


W studzience zostały prawie usunięte sciany boczne.


Śruba napędowa będzie chroniona przez statecznik


Jacht zmienia kolor. Malowanie jeszcze farbą podkładową. Potem bedę szpachlował pod ostateczne malowanie.

Poprawiony: wtorek, 29 stycznia 2013 11:12  

Komentarze  

 
#1 wolnym 2012-06-13 11:52
I bardzo dobry pomysł !! . Silniki przyczepne to wymysł mazurski i pozostałość po starych kredensach na których nie dało się włożyć silnika stacjonarnego. Też się nad takim zastanawiałem, ale dla mojej nie ma takich małych (7-8 KM). Swoją drogą ile ten Twój silnik waży ?
 
 
#2 Jędrek P. 2012-06-15 16:59
Słabo szukasz.
Niedawno widziałem na allegro silnik, chyba pod Twój rozmiar. Jednak był to czterosuwowy silnik do napędu agregatów i tym podobnych urzadzeń, - znaczy z wałem prostym a więc teoretycznie bez rewersu. Ale cena
- chyba 1450 pln wydawa mi się atrakcyjną. :-)
Jak znajdę adres do tej stronki, podsunę w następnej odsłonie.
Pozdrawiam,
stary praktyk.
 
 
#3 Jędrek P. 2012-06-15 17:08
Wpisz w wyszukiwarkę na Allegro "silnik czterosuwowy".
Jest ich tam cała gama. A ceny .......za 1450 zł. to chyba 15kM.
Pozdrawiam,
stary........!
 
 
#4 janjara 2012-06-18 06:23
[quote name="wolnym"] Ten silnik z przekadnią waży ok. 80 kg
 

Niestety nie masz uprawnień do komentowania artykułów. Komentarze dodawać mogą tylko zarejestrowani użytkownicy portalu.

Zaloguj się!

Newsletter: Co nowego?



Wiadomość HTML?


Info

Witryna SzkutnikAmator.pl została utworzona, jest prowadzona i utrzymywana przez szkutnię adamboats.pl oraz sklep żeglarski SZTORMIAKI.PL

Wszelkie prawa zastrzeżone.