SzkutnikAmator.pl

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Pasja 620 - budowa Pasja 620 - pierwsze pływanie

Pasja 620 - pierwsze pływanie

Email Drukuj PDF

Witam

Tak jak obiecałem, prezentuje zdjęcia z pierwszego pływania. Najpierw odbył się uroczysty chrzest i wodowanie jachtu, na który przyjechało 60 osób. Podczas slipowania nie było żadnych niespodzianek - wszystko poszło gładko. Dzika Stokrotka usiadła dokładnie na linii wody. Nie jestem wybitnym żeglarzem i zbyt mało godzin w swoim życiu wypływałem żeby móc dobrze ocenić zdolności nautyczne łódki, ale moim zdaniem jacht jest bardzo szybki, stateczny i jak przy większym wietrze zostawie ster ( przy samotnej żegludze ) to trzyma kurs. Jest to bardzo dobry projekt, który przy moim mało fachowym wykonaniu trzyma się kupy. Na dzień dzisiejszy nie ma nic do poprawienia, wszystko działa jak trzeba. Oczywiście po pierwszym pływaniu odbyła się biesiada przy ognisku z rodziną i przyjaciółmi. Bardzo duże przyżycie i udany dzień pod każdym względem, za który bardzo dziękuje tym co przyjechali. Pozdrawiam

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

Increase

 

 

 

 

Poprawiony: sobota, 30 maja 2015 09:14  

Komentarze  

 
#1 silver_stas 2015-05-30 18:45
Gratuluję serdecznie . Niezapomniane przeżycie , kiedy łódka jest pierwszy raz na wodzie . Pozdrawiam Staszek
 
 
#2 Banaszek 2015-05-31 16:07
Wielkie gratulacje! Przepiękna jednostka! Właśnie TAK wygląda JACHT.
 
 
#3 wolnym 2015-06-01 16:03
Cudo, jeszcze raz gratulacje.
 
 
#4 kornel wieczorek 2015-06-02 07:23
Gratulacje.
Jest piękna :)
 
 
#5 marski 2015-06-02 07:38
witaj Jakubie, w sprawie zacisków, które zastosowałeś w ostatnim artykule. najpierw piszesz, że pan Maderski dopuszcza takie zaciski, i że jest twoim Guru, pózniej że te zaciski się nie nadają bo się wysuwają. w jaki sposób zrobiłeś testy na wysuwanie lin. mój znajomy zastosował takie zaciski, z tym że jeden podwójny i jeden pojedynczy, nie wygląda może to estetycznie, ale zdało rezultat. pływa dwa lata, i nic się nie dzieje. pozdrawiam.
 
 
#6 Jakub Siniarski 2015-06-02 21:38
Witam, Jeśli chodzi o zaciski to jest temat rzeka. W moim przypadku było tak. Pan Maderski nie neguje z góry innych rozwiązań, ale kazał dla pewności przeprowadzić test, i tak zrobiłem. Na kolej znalazłem maszynę do testowania zacisków na line stalową i moje zaciski wysunęły się pod obciążeniem 300kg. Mój błąd polegał na tym że zastosowałem zaciski na line 6 a miałem line 4 (w oplocie pcv 6 ) i to tez miało wpływ na siłę wysuwania. Był wybór albo zastosować takie same zaciski na line 4 albo takie jak wszyscy polecali i stosowali. Wybrałem drugi wariant też ze względów estetycznych :). Wczesniej plywałem 7 lat na Pasji 400 i miałem zaciski pojedyncze skręcane kubełkowe i nic się nie działo. Dlatego taki mój wybór na początku. Dalej podtrzymuje tezę o stosowaniu innych zacisków. Taka moja historia. Pozdrawiam
 
 
#7 markus71 2015-06-03 01:20
witam wszystkich a w szczególności Armatora, wielkie gratulacje za wytrwałość . Piękna Łódź :-)
 
 
#8 Skalpel 2015-06-03 08:01
Dla mnie czysta magia...

Piotrek
 
 
#9 Szuwary 2015-06-04 15:22
To Jest TO. Wchodzisz na przystań i wiesz która łódka jest twoja bo jest niepowtarzalna! Pamiętam jak kiedyś tak miałem. Teraz długo szukam swego typowego plastiku. Jeszcze raz gratulacje!
 
 
#10 vent 2015-06-07 18:27
Gratulacje
Piękny jacht :-)
 
 
#11 Paweł 2015-06-23 08:17
Widziałem Stokrotkę na żywo na Sulejowskim. Inne jachty przy kei nie istnieją. Prezentuje się rewelacyjnie, zdjęcia nie oddają tego nawet w połowie :)
Wielkie gratulacje i pozdrowienia.
 

Niestety nie masz uprawnień do komentowania artykułów. Komentarze dodawać mogą tylko zarejestrowani użytkownicy portalu.

Zaloguj się!

Newsletter: Co nowego?



Wiadomość HTML?


Info

Witryna SzkutnikAmator.pl została utworzona, jest prowadzona i utrzymywana przez szkutnię adamboats.pl oraz sklep żeglarski SZTORMIAKI.PL

Wszelkie prawa zastrzeżone.