Witam,
oto jak na razie ostatnia czesc opisujaca budowe lodki Salmo 11S. Zamierzam zamiescic jeszcze jeden artykow, gdy zaglowka wreszcie
zobaczy wode. Jak juz wspomnialem potrzebuje jeszcze haka do auta i przyczepki.
Tu widac jak powstawal rumpel: forma i 6 paskow sosnowych bez sekow 5 milimetrowej grubosci klejonych ze soba na formie:
Pozniej doklejenie z kazdej strony kawalka drewna (takze z sosny):
Odpowiednio dociety i doszlifowany; w miejscu uchwytu zaokraglony:
Deski z przodu i z tylu przed przymocowaniem na wkrety:
Zagiel w calej okazalosci przed pierwszym podniesieniem na maszt:
I tak oto wyglada calosc (prawie calosc bo brakuje jeszcze steru):
Ster juz przymocowany (z polakierowanym rumplem):
Okucia steru ostatecznie jako jedyne czynnosci nie bylem w stanie wykonac calkowicie samemu. Nakrecenie gwintu i spawanie oddalem w rece innym osobom.
Proba steru przez przez przyszlego czlonka zalogi:
Salmo 11-S dinghy ze sklejki 6mm - czesc 5« poprzednia | następna »Urocza łódka Salmo 11-S - Opis |
---|
Komentarze
W swieta zaczynam cos podobnego dlubac, ale w Polsce.
Material juz mam. U mnie jednak bede to skladal bez szycia, a na wzduznikach i laminowal jedynie od strony zewnetrznej.
Sprobuje to po najmniejszej lini oporu i kosztow robic.
Dwa pytania: skad zagiel i jakiej gramatury tkanina?
pozdrawiam z Frankfurtu
Andrzej Wierzejski
Najchetniej bym juz znowu cos budowal. Tymbardzie, ze zima nadchodzi i wieczory sa coraz dluzsze.
Co do zagla, to uszyla go firma Nauticon z Lodzi. Polecam.
Material: Dimension Polyant 241CB MT, w kolorze tanbark.
Pozdrawiam
Roman
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.