W częsci drugie zaprezentuję sklejony i polaminowany kadłub wraz ze stępką i wzdłużnikami dennymi
Klejenie kadłuba trzeba przetrwać jak wizytę u stomatologa zwłaszcza kiedy się laminuje Epidjanem 5 i Pacem
Zukosowanie stępki 1:12 do sklejenia
Precyzja pracy strugiem ręcznym
Montaż stępki i wzdłużników dennych
Ukosowanie wzdłużników pokładowych
Wklejenie wzdłóżników
Na zdjęciu u góry widoczne podparcia ramiaka kokpitu oraz rajzbelka skrzynki mieczowej
Zewnętrzne wzdłóżniki pokładu po zdjęciu ścisków
Spasowanie podłogi kokpitu
Impregnacja komory wypornościowej Epinox woodprimer 12 (śmierdzi okrutnie) ze trzy razy trzeba pociągnąć
laminowanie kadłuba żywica LG385 i utwardzacz HG386 o 120 min czasie żelowania oraz tkanina 200g/m2.
żaglówka doprowadzona do takiego stanu zajęła mi dokładnie 91 godz pracy .
A na koniec mój kochany czasowstrzymywacz:) odebrał laminowanie
Pasja 384 część III« poprzednia | następna »Pasja 384 część I |
---|