SzkutnikAmator.pl

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Pasja 384 budowa T.K Pasja 384 część II

Pasja 384 część II

Email Drukuj PDF

W częsci drugie zaprezentuję sklejony i polaminowany kadłub wraz ze stępką i wzdłużnikami dennymi

Klejenie kadłuba trzeba przetrwać jak wizytę u stomatologa zwłaszcza kiedy się laminuje Epidjanem 5 i Pacem

IncreaseIncreaseIncreaseIncrease

 

Zukosowanie stępki 1:12 do sklejenia

 

 

Increase

Precyzja pracy strugiem ręcznym

 

Increase

Montaż stępki i wzdłużników dennych

 

IncreaseIncreaseIncrease

Ukosowanie wzdłużników pokładowych

 

Increase

Wklejenie wzdłóżników

Increase

Na zdjęciu u góry widoczne podparcia ramiaka kokpitu oraz rajzbelka skrzynki mieczowej

Zewnętrzne wzdłóżniki pokładu po zdjęciu ścisków

Increase

Spasowanie podłogi kokpitu

 

Increase

Impregnacja komory wypornościowej Epinox woodprimer 12 (śmierdzi okrutnie) ze trzy razy trzeba pociągnąć

Increase

 

laminowanie kadłuba żywica LG385 i utwardzacz HG386 o 120 min czasie żelowania oraz tkanina 200g/m2.

 

IncreaseIncreaseIncreaseIncreaseIncreaseIncrease

żaglówka doprowadzona do takiego stanu zajęła mi dokładnie 91 godz pracy .

Increase

A na koniec mój kochany czasowstrzymywacz:) odebrał laminowanie

Increase

 

 

 

 

 

 

 

Poprawiony: sobota, 12 lipca 2014 05:29  

Niestety nie masz uprawnień do komentowania artykułów. Komentarze dodawać mogą tylko zarejestrowani użytkownicy portalu.

Zaloguj się!

Newsletter: Co nowego?



Wiadomość HTML?


Info

Witryna SzkutnikAmator.pl została utworzona, jest prowadzona i utrzymywana przez szkutnię adamboats.pl oraz sklep żeglarski SZTORMIAKI.PL

Wszelkie prawa zastrzeżone.