SzkutnikAmator.pl

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

silnik volvo 440

Email Drukuj PDF

Wpadlo mi w rece volvo 440 z silnikiem TD 1,9.

Z tego co znalazlem jast to silnik reno 90KM i ma dobre opinie, oraz

że auto nie posiada koła dwumasowego ani żadnych nowoczesnych i koszmarnie drogich rozwiązań.

Przebieg +- 200t km. Czy mozna ten silnik marynizowac, czy to sie oplaca (jaka mogla by byc cena takiej przerobki z chlodzeniem dwuobiegowym).

Pozdrawiam

Andrzej Wierzejski

Poprawiony: środa, 28 lutego 2018 13:09  

Komentarze  

 
#1 robert_smoldzino 2018-03-09 07:53
Wszystko można zmarynizować. I cała ta akcja nie jest jakoś szczególnie skomplikowana z wyjątkiem kolektora wydechowego. Kolektor musi być w płaszczu wodnym więc jak nie występuje żeliwny robiony przez kogoś seryjnie (a do tego silnika wedle mojej wiedzy nie) to musisz go pospawac z nierdzewki - droga zabawa, bo to one off będzie.
 
 
#2 Zakowka 2018-03-09 16:32
Troche o tym czytalem.
Z tym kolektorem wydechowym i grzaniem nim wody nie mam ( sadze) wiekszego problemu.
1. mam dosc dobry dostep do wszelkich kawalkow kwasoodpornych
2. troche spawam, a jesli bylo by zbyt skomplikowane -dam pospawac
Bardziej idzie mi o sens takiej przebudowy (ekonomiczny).

Sam bede potrzebowal silnika max 13 konnego. Ten mi wpada w rece, bo rodzina likwiduje vovo 440.
pozdrawiam

Andrzej
 

Niestety nie masz uprawnień do komentowania artykułów. Komentarze dodawać mogą tylko zarejestrowani użytkownicy portalu.

Zaloguj się!

Newsletter: Co nowego?



Wiadomość HTML?


Info

Witryna SzkutnikAmator.pl została utworzona, jest prowadzona i utrzymywana przez szkutnię adamboats.pl oraz sklep żeglarski SZTORMIAKI.PL

Wszelkie prawa zastrzeżone.