Witam!
Wręgi stałe - Nr 0+ /pawęż/ Nr 3 /wejście do kabiny/ i Nrt 9 /ostatnia przed dziobnicą/. Rozpocząłem od pawęży - skleiłem połączone na zakładkę prostą część listew. Przerwałem jednak pracę. Lepiej będzie wyciąć ją w całości ze sklejki i następnie skleić i skręcić z listwami. Czekam na sklejkę - jest już kupiona ale transport będę miał w poniedziałek.
W międzyczasie przygotuję sobie stępkę, dziobnicę i wzdłużniki. Na wzdłużniki kupiłem tarcicę konstrukcyjną 8 x 8 x 700 /wymiar w cm/ w ilości 10 szt. Długość 7 mb według moich wyliczeń powinna w zupełności wystarczyć. Dlaczego konstrukcyjne krawędziaki ? Ponieważ są one wycinane zwykle ze środka drzewa i nie mają w zasadzie sęków i moąna kupić je naprawdę długie. Z kombajnu wymontowałem rolkowy transporter równiarki i w ten sposób pociąłem "sam" 5 krawędziaków, uzyskując w efekcie 15 siedmiometrowych wzłużników 25 x 50 mm , 4 siedmiometrowe wzdłużniki 25 x 70 mm i jedną listwę 20 x 80 mm / pierwsze cięcie nie poszło mi tak jak założyłem/ W sumie potrzeba mi 18 szt wzdłużnikow.
Przygotowałem też do klejenia materiał na dziobnicę i stępką.
Mam tu pytanie, czy stępkę składać i kleić po posadowieniu na wręgach, czy może zrobić coś w rodzaju formy, na której zostanie zmontowana i sklejona i taką gotową zainstalować ?
Prosiłbym o poradę w tym temacie !
Poniżej fotki z ostatnich prac:
Poniżej, pocięte właśnie wzdłużniki oraz przygotowany materiał do klejenia stępki i dziobnicy :
Wdzięczny będę za poradę - pozdrawiam - "andach"
Sztrandek 650 - cz. 5« poprzednia | następna »Sztrandek 650 - cz. 3 |
---|
Komentarze
Pozdrówki
Adam
Czy myślałeś coś na temat opróżnianych komór balastowych - z czego je zrobić , może rury PCV zaklejane ? Powodzenia i szybkiego ukończenia dzieła !
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.