SzkutnikAmator.pl

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Jak dodać artykuł?

Ostatnio dodane

Istnieje więcej sposobów na zasilenie konta w kasynie online niż kiedykolwiek wcześniej, dzięki czemu płatności są szybsze i łatwiejsze dla użytkowników. Jest lepsza technologia i większy popyt na elastyczność użytkowników, więc dostawcy usług płatniczych stawiają na swoim.

 

Blik http://www.onlinecasino-pl24.com/metody-platnosci/blik - to świetny przykład nowego i innowacyjnego sposobu wpłacania i wypłacania środków w kasynie internetowym. Jest to również jeden z najszybszych sposobów płacenia za gry hazardowe i wiele innych rodzajów transakcji za pomocą jednego kliknięcia. Na tej stronie powiemy Ci wszystko, co musisz wiedzieć o Bliku jako platformie płatniczej i przedstawimy Ci listę najlepszych stron kasynowych z Blikiem.

Ostatnio dodane
News image

R-7,3 jacht regatowo-turystyczny - budowa cz.44

Kolejna część relacji z wykonanych prac.

Czytaj dalej...
News image

R-7,3 jacht regatowo-turystyczny - budowa cz.43

Zrobiłem kołnierz pod luk. Jest to największy luk Lewmara.

Czytaj dalej...
News image

R-7,3 jacht regatowo-turystyczny - budowa cz.42

Ciąg dalszy zaległej relacji. Zabudowa koi dziobowej i budowa pojemnika na balast. Posłuży też do ustalenia trymu ...

Czytaj dalej...
News image

Katamaran Quinto2 ze sklejki - cz. 16 (zabudowa drugiego kad

 Witam pięknieJubileuszowy, 10 sezon budowy katamarana za mną. Serio, jakbym wiedział, że to tyle zajmie to bym się za to nie zabrał. Konstruktor budował egzemplarz w jeden sezon jesienno zimowy. A ja....? No fakt, że robię trochę bogatszą zabudowę, czas na prace mam w zasadzie wieczorami i w weekendy - bynajmniej nie wszystkie - ale i tak liczyłem, że w 5 lat się uporam. Mija tymczasem 10 i wydaje się, że jeszcze minimum dwa kolejne to potrwa - bardzo optymistycznie licząc. Cóż... po sobie widzę ile robi doświadczenie. Pierwszy kadłub powstawał prawie 7 lat. Obecny po 3 latach z hakiem ...

Czytaj dalej...
News image

R-7,3 jacht regatowo-turystyczny - budowa cz.41

Relacja z kolejnych prac. Dorobiłem trochę różnych listew, które wkleiłem pod podłogę kabiny. Zrobiony szablon, wycięta i wklejona gródź przednia. Zakończone poszycie pokładu.oszycie ...

Czytaj dalej...
News image

Czekoladka cz.4 - pracy sporo, a efekt ledwie widoczny

Z ambitnych ubiegłorocznych celów nie wszystkie udało się zrealizować. Po części ze względu na problem, który się objawił po odwróceniu kadłuba i ponownym zaparkowaniu w garażu. Szczyt burt odkształcił się, wygiął w łuk na zewnątrz i w kilku miejscach odrewał od wręg zrywając kołki mocujące.Przyczyną okazała się wilgoć - oklejona z zewnątrz laminatem deska po nabraniu wilgoci z powietrza (jesień, garaż) zadaiałała jak bimetal przy podgrzaniu. Laminat zachował rozmiar, natomiast drewno spęczniało...Po włączeniu ogrzewania wilgotnośc spadła i szczeliny się zmniejszyły.Problem rozwiązałem przykręcając najwyższą plankę burty do wręg przy pomocy śrub nierdzewnych z dużymi podkładkami stożkowymi na zewnątrz. Podkładki będą docelowo ...

Czytaj dalej...
News image

R-7,3 jacht regatowo-turystyczny - budowa cz.40

Teraz wklejenie rury nośnej bukszprytu. Do tego wymyśliłem sobie sztagownik przyspawany bezpośrednio do ...

Czytaj dalej...
News image

R-7,3 jacht regatowo-turystyczny - budowa cz.39

Przenosimy sie do kokpitu. Szpachlowanie i szlifowanie szczelin miedzy pasami sklejki na dnie, a następnie olejowanie . Przed poszyciem sklejką, należy wkleić wzmocnienia pod: stolik, szynę grota, ster i ...

Czytaj dalej...
News image

R-7,3 jacht regatowo-turystyczny - budowa cz.38

Uzupełnienie relacji. Prace z zimy ( grzejnik elektryczny) :-)). Szpaclowanie i malowanie kabiny od środka....

Czytaj dalej...
News image

R-7,3 jacht regatowo-turystyczny - budowa cz.37

Trochę się zaopuściłem z relacjami. Musiałem ogarnąć trochę innych rzeczy. Poszywanie sklejką kabiny ...

Czytaj dalej...
News image

KIESZEŃ SUWKLAPY

   Po zalaminowaniu suwklapy powstał pomysł że fajnie by ją było schować w tzw. kieszeni - chroniącej przed bryzgami wody.  Założyłem klapę na prowadnice dachowe i po określeniu zakresu przesuwu wziałem klej termiczny.Przy użyciu arkusza pianki zrobiłem sobie kopyto.Da mi to wyrób który bedzie wyglądał estetycznie i będzie już miał gotowy dystans od klapy.  Zaokrągliłem swoj model szlifierką.  Teraz poszła folia i taśma klejąca jako rozdzielacz i unieruchomienie we właściwej pozycji.  Za kilka godzin miałem już wstępnie zalaminowane.   Po utwardzeniu mogłem już wszytsko rozdzielić, wyrwać ze środka folię i element dociąć na krawędziach.Uzyskałem krawędź dopasowaną do dachu więc będę mógł to w przyszłości do niego przykręcić. Ze ...

Czytaj dalej...
News image

SUWKLAPA

 Na listwy zrębnicy zejściówki przykręciłem zaokrąglone na rogach i powiercone(z zagłębieniami na śruby) płaskowniki nierdzewne które będą szynami jezdnymi dla suwklapy.Kupiłem matowe ale na koniec je wypoleruje.Sama suwklapa powstała jako ramka z listew do której przykleiłem na epidian i przykręciłem wyprofilowane łuki z sosny.Obydwie listwy takie same z przodu i z tyłu. Powstały łuk nakryłem dociętym arkuszem sklejki który przykleiłem stabilizując ściskami.Kiedy już miałem ramkę ze sklepieniem wszystko trzeba było stopniowo spasować i podcinać szczeliny.Musiałem wielokrotnie zdejmować ramkę potem w całości stopniowo pasować i działać dalej.  Potem dalsze przymiarki listew bocznych i ich dystansu od dachu, przymiarki czy szczelina jest stała ...

Czytaj dalej...
News image

PŁETWY STEROWA I MIECZOWA

  Kiedyś zrobiłem płetwy sterową i mieczową tak na surowo i były niedokończone (ciągle coś jest do roboty)Wreszcie doczekały się swojej kolejki i bliżej im dziś do stanu gotowego.  Z racji na wątpliwości co do warstwy laminatu na krawędziachpostanowiłem je dodatkowo wzmocnić przez przelaminowanie.Całość obustronie z zakładkami na krawędziach   Wykonałem wstępny szlif przed szpachlowaniem  Swoje wyroby pokryłem lukrem epoksydowo mikro balonowym  Po utwardzeniu szpachlówki zacząłem ją szlifować a gdy powierzchnia była optycznie płaskaporysowałem ołówkiem w kratkę i inne zyzaki.Teraz to bym użył pudru lakierniczego.  Stopniowo powierzchnia zaczęła się wyprowadzać dlatego naniosłem nowewzorki i dalej szlifowanie  Potem pomalowałem obiekty raz z jednej raz z drugiej strony Bosmanem 54  Zamówiłem ...

Czytaj dalej...
News image

R-7,3 jacht regatowo-turystyczny - budowa cz.36

Wokresie świąteczno- noworocznym trafiły się upały, więc mogłem ruszyć z klejeniem poszycia kabiny.

Czytaj dalej...
News image

R-7,3 jacht regatowo-turystyczny - budowa cz.35

U mnie na 2 tygodnie zawitała prawdziwa zima, a do tego rozłożyła mnie poważna grypa. Uzupełniam zaległe zdjęcia z prac. Banalna rzecz, "kostka" pod pilers, a ile roboty....

Czytaj dalej...
News image

Czekoladka cz.3 - skrzynie mieczowe i laminat

Czas płynie szybko i ani się obejrzałem jak upłynął cały rok.Przez ten czas udało mi się coś przy jachcie zrobić (jak w tytule), aczkolwiek nie tyle ile bym chciał. Ambitny plan wodowania w tym sezonie został zweryfikowany przez brutalną rzeczywistość i przesunął się na niezbyt odległą, ale jednak przyszłość. Może w przyszłym roku....Tymczasem zamknąłem temat skrzynek mieczowych.Klejenie skrzynek rozpocząłem od listew 20x40 wzmacniających na styku skrzynek z poszyciem i wręgami. Listwy przy poszyciu skleiłem z dwóch warstw aby uzyskać przekrój kwadratowy 40x40. Ponadto ze względu na wygięcie powierzchni poszycia łatwiej było giąć listwy niż litą kantówkę 40x40. Listwy przeszlifowałem tak, ...

Czytaj dalej...

 

Zaloguj się!

Newsletter: Co nowego?



Wiadomość HTML?


Naszą witrynę przegląda teraz 868 gości 

Info

Witryna SzkutnikAmator.pl została utworzona, jest prowadzona i utrzymywana przez szkutnię adamboats.pl oraz sklep żeglarski SZTORMIAKI.PL

Wszelkie prawa zastrzeżone.